Este cea mai internationala actrita, dar Penelope Cruz are in paralel o cariera aproape la fel de admirabila ca o ambasadora a modei. La scurt timp dupa ce a jucat-o pe Donatella Versace in serialul  American Crime Story: The Murder of Gianni Versace, o lucrare pe care designerul insasi a laudat-o public, Cruz a fost numita imaginea casei de moda Chanel, prima ei campanie oficiala. De cand brandul Virginie Viard a facut-o muza ei, exista nenumarate companii care doresc sa o faca protagonista prezentarilor de moda si reclamelor lor, dar castigatoarea Oscar isi alege cu grija aventurile de afaceri, de parca ar fi un scenariu de film. 

Penelope Cruz, de la luxul parizian la maiestria italiana

Dupa ce a lucrat in filme de anvergura globala, precum Piratii din Caraibe, Vanilla Sky sau Vicky Cristina Barcelona , ​​Penelope Cruz se poate lauda cu un CV de invidiat in industria filmului, desi incetul cu incetul a inceput sa cucereasca si piata modei. Nu este putin lucru, asadar, ca firma italiana GEOX a reusit sa o semneze pe actrita pentru a participa la o campanie publicitara globala impartita in doua faze, o piatra de hotar care o face prima sa ambasadora a marcii .

O femeie cu mai multe fatete: colaboreaza din nou cu sora ei

Impreuna cu sora ei, dansatoarea si actrita Monica Cruz , Penelope a conceput o colectie capsula  conceputa pentru femeile contemporane, in care predomina un stil imaginativ si practic. „In ultimii 20 de ani, Monica si cu mine am conceput colectii diferite pentru multe marci. Suntem pasionati de moda si ne place sa lucram impreuna. De aceea am decis sa o facem din nou impreuna”, declara protagonistul Jamonului, Jamon. 

El a incheiat spunand: „Pentru aceasta ocazie speciala, ne-am inspirat filozofia GEOX: totul trebuie sa fie inovator in materie de materiale si tehnologie , dar intotdeauna cu o nota de stil.” Abia asteptam sa vedem toate articolele vestimentare. !Totusi, va trebui sa asteptam inca cateva luni, pentru sezonul primavara/vara 2024, pentru ca acesta sa intre in vanzare.

Ea este primul ambasador GEOX

Comentand aceasta noua alianta, Mario Moretti Polegato , fondatorul si presedintele GEOX, a declarat: „Asteptam cu nerabdare sa incepem un nou capitol interesant. Compania noastra a cunoscut o crestere extraordinara in ultimii ani si suntem incantati ca Penelope Cruz va fi prima noastra. ambasador. GEOX . Ea va transmite lumii noua noastra pozitionare a marcii, deoarece intruchipeaza o evolutie a stilului care estompeaza linia dintre frumusete, bunastare si confort , o filozofie castigatoare care a stat la baza designului produselor noastre.”

Acest brand italian s-a nascut in 1995 aproape intamplator. Iar ideea i-a venit lui Moretti cand se afla intr-o calatorie de afaceri in Nevada (Statele Unite), unde clima este arida si foarte calda. Dupa o plimbare lunga, a inceput sa simta ca i se sufoca picioarele, asa ca a luat un cutit mic si a facut niste gauri in talpa adidasilor. La intoarcere, cu priceperea artizanilor italieni, a realizat pantofi cu talpi de cauciuc perforate , care erau echipati cu o mica membrana speciala cu o structura microporoasa capabila sa respire pentru a mentine picioarele uscate.

Acesta a fost secretul succesului sau si motivul de a fi al acestui brand de pionierat in sectorul incaltamintei, care acum face un pas mai departe prin semnarea primului sau ambasador, propria noastra Penelope Cruz . Trei decenii mai tarziu, GEOX realizeaza sandale, mocasini, adidasi si tot felul de modele inovatoare in diferite culori, precum cele prezentate de actrita in aceasta noua campanie. 

In aceasta campanie Toamna/Iarna 2023-2024 , actrita Madres Paralelas poarta look-uri pe cat de diferite, pe atat de versatile, dar mereu fidele adevaratei ei estetici, compuse din cele mai confortabile cardigane sau topuri de baza cu pantaloni drepti din piele. Este fascinata de tonurile neutre si tocurile confortabile , asa ca se pare ca fiecare dintre tinute a fost facuta special pentru ea.

„Un sponsor precum Penelope Cruz, cu o imagine foarte credibila, va adauga o valoare imensa impactului comunicarii noastre. Penelope intruchipeaza profesionalismul, simplitatea, forta, gratia si caracterul, toate valorile in care credem si pe care dorim sa le exprimam. ”, a explicat presei Livio Libralesso, CEO al GEOX.